A magyar innováció, amely forradalmasítja a tűzvédelmi adminisztrációt.


Mi köti össze a hivatásos tűzoltói múltat és a szoftverfejlesztést? Egy olyan digitális megoldás, amely radikálisan leegyszerűsíti a tűzvédelmi karbantartás adminisztrációját, segíti a szakemberek munkáját, és átláthatóvá teszi a vállalati tűzvédelmi folyamatokat. Az INTEGRATOR FM podcast legújabb epizódjában a fiREG alapítói mesélték el, hogyan indult a projekt, mire képes ma a rendszer és hogyan illeszkedik az ESG-követelményekhez

A tűzvédelmi szakemberek egyik legnagyobb terhe az adminisztráció: porral oltók ellenőrzése, jegyzőkönyvek, naplók, címkék, éves és havi jelentések. Horváth Gábor hivatásos tűzoltóból lett tűzvédelmi mérnök, aki már egy évtizeddel ezelőtt felismerte, mennyire időrabló a manuális papírmunka. Korábbi iskolatársát, Fekete Attila szoftverfejlesztőt kereste meg, hogy találjanak digitális megoldást. A több évnyi tapasztalatgyűjtés és felhasználói interjú után 2017-ben elindult a fiREG .

Az indulás előtt egy alapos kérdőíves felmérés és személyes interjúk sorozata hozta felszínre a szakma általános gondját: a dokumentációs káoszt. A begyűjtött válaszok alapján kifejlesztettünk egy innovatív rendszert, amely mobilalkalmazás formájában is elérhető. Ez a megoldás képes kezelni különféle tűzvédelmi eszközök karbantartását, ellenőrzését, naplózását és számlázását. A digitalizációnak köszönhetően a vállalatok napi szinten több órányi adminisztratív terhet tudnak levenni a vállukról, csökkentve ezzel a hibalehetőségeket, miközben a nyilvántartás valós időben, egységes formátumban érhető el.

A fiREG már nem csupán a karbantartók segédeszköze, hanem egy komplex platform, amely lehetőséget biztosít a vállalati EHS-vezetők, auditorok és biztosítók számára is, természetesen a szükséges jogosultságok birtokában. A rendszer intelligens módon automatizálja a feladatkiosztást, az értesítések kezelését és az ellenőrzések visszajelzését, így átlátható és hatékony kontrolling funkciót kínál. Az ellenőrzések könnyen nyomon követhetők és visszakereshetők, a dokumentáció pedig hitelesített, így a vezetők nemcsak a hatóságokkal versenyeznek, hanem lépéselőnybe is kerülnek azokkal szemben.

Related posts