Ferenc pápa áldását adta a magyar borászok fáradhatatlan munkájára, ezzel újabb lendületet adva az ágazatnak. Az Magyar Borászok Uniója (MBÜ) örömmel számol be arról, hogy sikeres évet zárhatnak, amely tele volt izgalmas kihívásokkal és eredményekkel. A p
Próbáljuk felépíteni azt a hálózatot, amivel a magyar bor láthatóvá válik
- mondta Rókusfalvy Pál, Nemzeti Bormarketingért Felelős Kormánybiztos. A Magyar Bormarketing Ügynökség rengeteg külföldi programot valósított meg idén. Népszerűsítették a magyar borokat Kínában, Lengyelországban, Németországban és Olaszországban is.
Belföldön az MBÜ kreatív megoldásokkal igyekezett elérni a fiatalokat, hogy megakadályozza a borfogyasztói közönség elöregedését. Karácsony közeledtével például egy izgalmas adventi kalendáriumot alakítottak ki, amely mögött nyereményjáték rejtőzött, így minden Instagram felhasználónak egy kis meglepetéssel kedveskedtek.
Rókusfalvy Pál kiemelkedő eredményekről számolt be a népszerűsítés területén, hangsúlyozva, hogy a borhoz hasonló kultúrával rendelkező alkoholos termékek nemigen találhatóak. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy mindenki számára megfelelő tájékoztatást és edukációt nyújtsunk a borfogyasztásról és annak értékeiről.
Természetesen! Íme egy egyedi megfogalmazás: A diskurzus során felmerült témák: